Meta Facebookeko eta Instagrameko ordainketa-bertsioak kaleratzeko aukera aztertzen ari da. Printzipioz, berrikuntza hori Europar Batasunean bakarrik ezarriko litzateke. Erabiltzaileek doako bertsioak izaten jarrai lezaketen arren, ordainpeko bertsioek enpresaren negozioari Europar Batasunean kalte gutxiago eragiten lagunduko liokete.
Bruselatik hainbat araudi bultzatzen ari dira Interneten jarduten duten enpresa handiak modu eraginkorragoan arautzeko eta kontrolatzeko. Horrek barne hartzen ditu Mark Zuckerberg buru duen Meta enpresa erraldoiaren aplikazio boteretsuak.
Interneteko eta komunikazio digitaleko negozio-eredu gehienak bezala, Metaren aplikazioak publizitateari esker sortutako diru-sarreren mende daude hein handi batean. Baina enpresaren neurri berriekin, baliteke hori aldatzea, ordainketa-bertsioek nabarmen handituko bailukete konpainiaren diru-sarrerak.
Zerbitzu Digitalen Lege berria joan den abuztuan jarri zen indarrean, eta Facebook eta Instagram plataformei galarazi egiten die adingabeei beren datuetan oinarritutako publizitatea erakustea. Arau horrekin batera, datorren urtean Merkatu Digitalen Legea sartuko da indarrean, eta erabiltzen ditugun plataforma digitalen funtzionamendua nabarmen eraldatuko duela agintzen du. Era berean, arau horrek Appleren negozioan eragin sakona izatea espero da; izan ere, App Store izeneko aplikazio ofiziala ez den beste denda batzuetara zabaldu beharko ditu bere gailuak.